6 Haziran 2016 Pazartesi

NİNJA TURTLES VE CASEY JONES PASTASI


Aman Allah'ım diyorum, kendime inanamadım. 2 ay olmuş ve ben tek satır yazamamışım bloguma, huzurlarınızda kendisinden özür diliyorum.

Ve işte bu pasta geçen yıl haziran ayında sevgili Aras için hazırlandı. 1 yıl sonra şu sıralar ben Aras'cığın
yeni pastasını tasarlarken geçen yılki pastayı yayınlamaya ancak fırsat bulabiliyorum.


Geçen yıl ufaklığın en büyük hayali Ninja Turtles kahramanlarından oluşan bir pastaya sahip olmaktı. Ancak alt resimde en önde duran karizmatik kişilik en önemli sorunumuz olmuştu.


Casey Jones isimli bu kahraman figür olarak daha önce pastalarda kullanılmayan bir karakterdi. Çok araştırdım ancak bana fikir olabilecek yerli veya yabancı bir çalışmaya rastlayamadım. Belki aradan geçen süre zarfında yapanlar çıkmıştır ama, onu bilemiyorum. Sonuç olarak açtım çizgi filmi en az 5-6 bölüm izledim, elimde çeşitli açılardan çizilmiş bir canlandırma foto ile yola çıktım. Yüzünde maske, üzerinde ise eşofman ve spor ayakkabı ile dolaşan, saçları sürekli rüzgarda uçuşan bu kaslı ve de kızgın arkadaşın gördüğünüz figürü ortaya çıkmış oldu.


Aşağıdaki kurabiyeleri ile birlikte Aras'ın doğum gününe doğru yola çıktılar. Organizasyon sonrası telefonla konuştuğum doğum günü sahibinin heyecanla pastadaki figürleri anlatan sesi hala kulaklarımda.

Aras'a hayırlı, sağlıklı, mutlu nice yaşlar diliyorum.

3 yorum:

  1. Ya bunlar şahane olmuş gerçekten ninjaları görünce ablamla çocukluğumuzda çok izlerdik aklıma geldi :D ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. sanat eseri :) ellerine sağlık muhteşem. nice mutlu yıllar olsun Arasa

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık ne güzel olmuş...

    YanıtlaSil