11 Mart 2016 Cuma

1 YAŞ PASTASI-PUSULA PASTASI



Merhaba,

Her ne kadar artık hayatıma ev hanımı olarak devam etsem de; günlük işler,
yetiştirilen pastalar ve diyetim için ekstra mutfağa girmeler nedeniyle bloguma çok sık post yazamıyorum. Bilenler bilir yaklaşık 1,5 ay önce biraz da mecburen :)) kilolarıma karşı ciddi bir mücadele başlattım ve profesyonel olarak yardım almaya başladım. Şimdilik her şey yolunda gidiyor, ancak artık eşim ve oğluma ayrı kendime ayrı menüler hazırlamak zorunda olduğumdan mutfakta eskisinden daha çok zaman geçirmeye başladım. İlk başta biraz bocalasam da yavaş yavaş alışıyorum denebilir. Önümüzdeki yıl oğlum üniversite sınavlarına gireceği için diyet işini bu yıldan halletmek aslında daha iyi oldu sanki. Önümüzdeki yıl tüm enerjim oğluma ait olacak, zor bir yıl bizi bekliyor nitekim... Bu hafta sonu sınava girecek olan tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Allah kimsenin emeğini boşa çıkarmasın.

Gelelim pastamıza; bunu söylemeye utanıyorum ama bu pastayı geçen Haziran ayında yapmıştım. Hem de benim kuzumun adaşı minik bir bebişe...



Kuzey bebeğin 40 gün pastasını da ben yapmıştım, onu da buradan görebilirsiniz. 

Kuzeyimizin pastası için annesi Ceren Hanım'ın ilk aklına gelen bir pusula idi, daha sonra buna deniz ile ilgili ögeler eklemeye karar verdik. Deniz yıldızları, dalgalar, balıklar... Sonuçta ortaya böyle bir pasta çıktı. Daha önceki postumda yayınladığım baby shower pastası  ile arka arkaya yapıldığı için bu pasta da acemi işi pek keskin olmayan bir keskin kenarlı pasta olmuş. Her ne kadar bu pastanın kenarlarını da beğenmesem de ben yine de hoşgörünüze sığınarak iyi veya kötü yaptığım tüm pastaları yayınlamaya devam edeceğim.


Kuzeyimize uzun ve sağlıklı bir ömür diliyor ve daha nice pastalarda buluşmak üzere diyorum...

7 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Diyette de başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzey büyümüş ama olsun yine de yeni yaşı kutlu olsun..:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çokkk bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel deniz temalı pastaları çok seviyorum :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir 1 yaş pastası olmuş.Bayıldım.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. muhteşem görünüyor elinize saglık :)

    YanıtlaSil
  7. Pastalariniz şahane elinize saglik

    YanıtlaSil