2 Ocak 2016 Cumartesi

ORMAN HAYVANLARI PASTASI



Hep görür ve özenirdim; ben de üzerinde hayvanlar olan bir pasta yapmak
istiyorum diye... En sonunda bana da hayvanlı pasta yapmak kısmet oldu. Arkadaşım Hale kızının doğum günü için böyle bir hayalinin olduğunu ve bu sene orman hayvanları pastası yaptırmak istediğini söylediğinde çok mutlu oldum.


Her bir figürle büyük bir zevkle uğraştım ve gerçekten pasta nasıl hazır oldu onu bile hatırlamıyorum; zaman o kadar çabuk geçti yaparken...



Pandispanyası vanilyalı olan pastanın ara kreması kakaolu, dolgusu ise bol çikolata parçalarından oluştu.


Sevgili Zuzu'nun geçmiş doğum gününü kutluyor, kendisine sağlık, mutluluk ve uzun bir ömür diliyorum.



17 yorum:

  1. Sağlıklı mutlu yaşları olsun Zuhal'in..
    Pastası da çok güzel olmuş. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ama muhteşem görünüyor bu pastaa, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Hayvanlar çok şirin görünüyorlar, ellerinize sağlık. Mutlu yıllar dilerim küçük hanıma;)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerine sağlık. keyifli bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Cook guzel olmus ellerinize saglik ufaklik kim bilir nasil sevindi :)

    YanıtlaSil
  6. Vayyyy tam bir sanat eseri ellerinize sağlık .Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Harika görünümü olan bir pasta olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmus eminim tadi da nefistir.

    YanıtlaSil
  9. Tek kelime ile mükemmel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Vay be çok hoş olmuşlar zor olmuyor mu şekil vermek ne kadar günde öğrenilir acaba

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık.Pasta üzerindeki figürlere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık. Gerçekten çok canlı ve yenilesi duruyor. insanın baktıkça bir dilim de ben yesem keşke diyesi geliyor:

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş masal kitabı kutlaması gibi:))

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık. Blogunuz cok güzel. Takibe aldım bende beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Harika bir pasta.. Emegine saglik..

    YanıtlaSil
  16. Şahane bir pasta olmuş,bayılıyorum pastalarınıza paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil