8 Ocak 2016 Cuma

16 BLOGGERLA 2016 YILBAŞI ETKİNLİĞİ-2


Merhabalar,

Geçen ay katıldığım ve değerli arkadaşlarım Neslihan ve Nazlı'nın düzenlediği 16 Bloggerla 2016 Yılbaşı etkinliğinden yeni görüntülerle sizlerleyim. Etkinlikle
ilgili ilk yazımı buradan okuyabilirsiniz. Bu yazımda etkinlikte hediyeleri ile bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum sizlere... Aşağıda kozmetik kategorisindeki hediyelerimizi görebilirsiniz:




Beni çok heyecanlandıran bir ürünle başlamak istiyorum. HC Hair Care dökülme önleyici saç bakım yağı hakkında çok şey duydum. Bu hafta kullanmaya başladım; saçlarım gerçekten çok dökülüyor, umarım işe yarar, sonuç alırsam yenisini alıp devam etmeyi düşünüyorum.



Dalan d'olive firması bizlere; özel taşıma çantası içinde el ve vücut kremi, duş jeli ve de en ilginci selülit sabunu hediye ettiler.



Cyréné'den çok şık bir kutu içerisinde  Vücüt Losyonu, Vücut Temizlik Losyonu, Vücut Balmı ve çeşitli minik cilt kremleri çıktı. Firma bu sene yılbaşı hediye seçeneği için bu kutuyu hazırlamış, kutuyu saklıyorum çünkü çok dekoratif geldi bana.



Gratis'ten gelen hediye paketimizden Gosh Ruj, Hızlı kuruyan güzel bir kırmızı oje, vücut spreyi ve de The Balm palet çıktı. Paletim cidden çok güzel; aydınlatıcı, far ve allıktan oluşan bu paleti çantanızda her daim bulundurabilirsiniz.  Doğan Ecza firması, tam da saçlarım için gerekli Avalon Organics'ten Dolgunlaştırıcı şampuan ve çilekli Jason diş macununu bizlere hediye etmiş.


 

Natura Keratinden gelen bu şampuan ve saç kremini 1 haftadır kullanıyorum, çok memnun kaldım. Golden Sun firmasının methini çok duyduğum bu konsantre şampuanını da henüz denemedim ama merak ediyorum.



Revoks'dan o ünlü anlı şanlı At Kuyruğu Şampuanı ve Saç Kremi; elimdekiler biter bitmez başlayacağım cidden sonucunu merak ediyorum.


 

Cecile'den siyah ojem ve bordo mat lip gloss rujum; Doğuş Kozmetik'ten cımbız, el kremi ve makyaj süngeri; Beliz Kozmetikten (Kiss) takma tırnak ve takma kirpiklerim :))



Jewesto'dan altın kaplama ve Namaste'den şık kolyemiz...






Octamed'den üç çeşit Octacare yara bandı: Şeffaf Bant, Akne Bandı ve Garfield Baskılı Bant. Beray Kozmetik Solenne ürünlerinden bazılarını yollamış: Tek kullanımlık manikür seti, oje kurutucu ve tırnak balsamı. New Obsessions parıltılı saç stikerlarımız ve dövmelerimiz.



Guam Selülit Yosun Çamuru, Splat Diş Macunu, The Premium Organics Hindistan Cevizi Yağı, Yaşam Dükkanı'ndan Absolution Nemlendirici ve Maske, Aksu Vital'den Shiffa Home Tatlı Badem Yağı.

Tüm firmalara gönderdikleri birbirinden güzel hediyeler için çok teşekkür ediyorum. Hediyelere daha sonraki postumda devam edeceğim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

12 yorum:

  1. Süper kıskanıyorum ama bu buluşmaları

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir buluşma olmuş kısmetse tanışırız bizde ;)

    YanıtlaSil
  3. Bazı ürünlerin yorumlarını merakla bekliyorum bakalım.

    YanıtlaSil
  4. Pek güzelsiniz hepiniz. Ne güze bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuş zevkle takip ettim :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir etkinlik olmuş :)Ürünlerinizi sağlıkla,iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyorsunuz hepiniz :))

    YanıtlaSil
  8. Oh oh güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  9. guzel br etkınlık olmuş sevgıler cnm :)

    YanıtlaSil